top of page
  • תמונת הסופר/תRoy Shiman

פרסום לעסק - באיזה פלטפורמות עסק צריך לפרסם? פייסבוק? טיקטוק? אינסטגרם? במה לבחור שעושים שיווק דיגיטלי?

בואו ללמוד כיצד לבחור נכון את הפלטפורמות לפרסום לעסק שלכם


פתחתם עסק חדש? מזל טוב עכשיו הגיע הזמן לבחור איפה לפרסם אותו ברחבי הרשת. יש כיום מגוון פלטפורמות לפרסום כמו יוטיוב, גוגל, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם שבכל אחת מהם תמצאו קהל שונה ומגוון, בסופו של דבר תהיו צריכים לבחור את הפלטפורמה שזה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.


כאשר מגיעים לחברות / אנשי פרסום שונים יש להם נטייה להגיד ללקוח שיפתח כל רשת חברתית אפשרית או שיפתח טיקטוק או אפליקציה טרנדית אחרת, עצרו שנייה יצא לכך לעצור שנייה ולחשוב האם באמת נכון לעסק שלי לפתוח טיקטוק? או שאולי לא כדאי? כמה אתם מכירים את הפלטפורמה והקהל שנימצא בא?



רשתות חברתיות

אז ידעתם למשל שלפי נתוני פייסבוק שפורסמו ב1.22, קבוצת הגיל הגדולה ביותר שעושה שימוש בפייסבוק הייתה של בני 25 - 34. מי שעשה הכי פחות שימוש בפלטפורמה הם ילדים ובני נוער בני 13-17. אז איפה נמצאים אותם ילדים ובני נוער? כניראה שתמצאו אותם למשל בטיקטוק או באינסטגרם. בסיס קהל זה נחתך החצי בכמותו מאז שנת 2015! למה? כי הם עברו לפלטפורמות אחרות וחדשות יותר. כמו שאתם בטח מבינים יש חשיבות מכרעת בבחירת הפלטפורמות לעסק שלכם כי יכול להיות שקהל היעד לא נמצא בא.


ידעתם למשל שבפייסבוק קהל הפרסום המוביל הוא בין 18-44 שנים, כאשר המעורבות הגדולה ביותר היא דווקא של גברים בגילאי 25 - 34 שנים? כניראה לא. לעומת הפייסבוק בטיקטוק תמצאו שהרבה ממשתמשי האפליקציה ויוצרי התוכן שלהם הם בכלל נוער וצעירים בגילאי 16 - 24, כמובן שתמצאו גם ילדים בני פחות מ16 הנמצאים בפלטפורמה.


אז תפסיקו להאמין לגישה שאומרת בואו נפתח כל רשת חברתית אפשרית! תבינו שאין טעם לבזבז זמן וכסף על פלטפורמות שהם לא רלוונטיות לכם. יש לכם עסק בנדל"ן / רכב / שיפוצים ? כניראה שלקוחות שלכם לא נמצאים בטיקטוק כי זה לא הגיל של הלקוחות שלהם. אז אם אתם מחפשים פרסום נכון ויעיל פנו אלינו ואנחנו מצא לכם את המקומות פרסום הנכונים לכם כעסק.

4 צפיות0 תגובות
bottom of page