top of page
  • תמונת הסופר/תRoy Shiman

מה זה שיווק ברשתות החברתיות?

עודכן: 27 במרץ 2019

הרשתות החברתיות תפסו תאוצה בשנים האחרונות וכיום הם תופסות חלק גדול ובלתי נפרד מפרסום ושיווק של כל עסק ברשת.


פייסבוק ואינסטגרם הינם הרשתות החברתיות הגדולות בעולם ומונות מעל ל- 5.5 מליארד משתמשים בישראל. מה שאומר בעצם שרוב תושבי ישראל נמצאים ברשתות החברתיות השונות על בסיס יום יומי, מסיבה זו לפרסום ברשתות החברתיות יש השפעה רבה על קהל הלקוחות הפוטנציאלי.


אז אחרי שהבנו שרוב תושבי המדינה כבר שם חשוב להבין שהרשתות החברתית האלו פופולריות בקרב כל הגילאים בחברה, מילדים ונוער שנמצאים באינסטגרם ועד חברה לפני צבא ואף קשישים שמבלים בפייסבוק.


בשנים האחרונות אנו רואים כניסה גם של מבוגרים וצעירים לאינסטגרם כדי להיות חלק מקהילת האינסטגרם אשר בנויה על שיתוף תמונות של אוכל, חופשות, קינוחים, נופים, חיות וכו'.



אז למה זה טוב לבעלי עסקים?


בעידן שבוא חלק גדול מקהל היעד שלך נמצא ברשתות החברתיות ניהול דף פייסבוק ואינסטגרם עוזרים לבית העסק ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות וותיקים של העסק, הדף משתמש כפלטפורמה לעידכונים, יצירת קשר, פרסום ללקוח וככרטיס הביקור שלך ברשת.


בנוסף הרשתות החברתיות מקודמות בראש רשימת החיפושים בגוגל מה שמבטיח שדף מעניין, עדכני, ובעל תוכן איכותי יופיע בראש החיפושים בגוגל.


קידום בפייסבוק לעסק שלך יעזור לך להגיע לקהל הלקוחות הקיים שלך וכן להרחיב את מעגל הלקוחות בהתאם לאזור העסק או אזור הפעילות.



אילו סוגי פרסום קיימים ברשתות חברתיות?


פרסום ברשתות חברות מתחלק לשתיים - אורגני (בצורה טבעית), ממומן (קידום בתשלום).

מה קידום אוגני?

קידום אורגני זה קידום שאנו עושים ללא כסף, דוגמה טובה לכך היא פוסט שהופך וויראלי ברשת וזוכה לכמות אדירה של שיתופים ולייקים של המשתמשים. ישנם מגוון דרכים ליצור פוסטים מעניינים לקדם אותו אורגנית ברחבי הפייסבוק או האינסטגרם.


מטרת הפוסט הוא לגרום לקהל לבצע פעולה כמו תגובה או שיתוף של הפוסט לחברים של אותו משתמש, דבר שיצור עוד שיתופים וקידום אורגני של תוכן מעניין, מצחיק, מרגש לקהל הרחב תוך שילוב המוצר או העסק שלכם.


מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן זהו קידום שאנו משלמים עבורו כסף לרשתות החברתיות או לגוגל במקרה למציאת קהל היעד המתאים ביותר למודעה שאנחנו מקדמים.

במודעות ממומנות יש לנו האפשרות לקדם מגוון רחב של דברים לדוג' יצירת עוד לייקים בדף העסקי, גלריית מוצרים או שירותים, קישור לאתר העסק, אנשים בקרבת העסק ועוד...


אם זה אתה מחפש קידום ברשתות החברתיות לחץ כאן והשאר פרטים


15 צפיות0 תגובות
bottom of page