top of page
  • תמונת הסופר/תRoy Shiman

למה לבנות אתר לעסק? למי מתאים אתר איקומרס?

מזל טוב פתחתם עסק חדש אבל אתם שואלים את עצמכם האם אתם צריכים אתר? כדאי להשקיע באתר תדמיתי? אולי בכלל אתם עושים משלוחים או מוצרים וצריכים אתר אי קומרס? כיום כבעל עסק יש חשיבות גבוהה לפתיחת אתר אינטרנט שישמש את העסק שלך.


בטח אתם שואלים את עצמכם למה? האתר הוא הדרך של לקוחות פוטנציאליים להכיר את העסק שלכם והוא מהווה את כרטיס הביקור שלכם ברשת. האתר מאפשר לכם להגיע לכל מקום בעולם ולשמש לכם כנכס דיגיטלי חשוב לפרסום ושיווק העסק.


מחשב נייד וטלפון
מחשב נייד וטלפון

למי מתאים אתר תדמיתי?

אם אתם עסק שנותן שירותים ללקוחות או עסקים כמו חשמלאי, אמן ילדים, רופא שיניים, מכון כושר, גנן, אינסטלטור מספיק לכם אתר תדמיתי שיאפשר לכם לתת לכל מי שניכנס לאתר את המידע עליכם בשילוב של המלצות של לקוחות, השירותים שלכם, פרטי יצירת קשר וכל מה שרלוונטי לבחור בכם כבעל המקצוע שהוא רוצה.


למי מתאים אתר איקומרס?

ידעתם שאם אתם מוכרים מוצרים האתר יכול ליצור לכם הכנסות נוספות לעסק? איך? על ידי הקמת חנות אינטרנטית בתוכו אשר תעזור לכם להגדיל את היקף המכירות של העסק דרך מכירות ישירות לקוחות. זוכרים שאמרתי שבעזרת האתר תוכלו להגיע לכל מקום בעולם? בשונה מחנות פיזית לאתר אינטרנט אפשר לגשת מכל מקום בעולם אין מגבלת מיקום כמו בחנות פיזית. תחשבו על זה ככה אתם יכולים להגיע לעוד לקוחות בכל מקום בארץ ובעולם, הלקוח לא גר קרוב לחנות או לעסק? אין בכלל בעיה הוא יכול לרכוש הכל באתר שלכם או לקבל את כל המידע הרלוונטי על השירותים שלכם באתר תדמית.


צריך לקדם את האתר?

אז רגע אם אני בעל אתר / חנות איקומרס איך אני מגיע לעוד לקוחות ומגדיל את המכירות? את האתר צריך לקדם בגוגל, פייסבוק או פלטפורמות / אתרי תוכן שונים בעזרת מקדם אתרים שיעזור לכם להגיע לתוצאות הכי טובות לעסק שלך. 


רוצים לקדם את העסק?? דברו איתנו   


צפייה 10 תגובות
bottom of page