top of page
  • תמונת הסופר/תRoy Shiman

עיצוב לוגו והאם יש משמעות מאחוריו?

עודכן: 4 במרץ 2022

מה מסתתר מאחורי הלוגואים השונים שאנו רואים ביום יום, והאם יש חשיבות בעיצוב לוגו לקידום העסק שלך?



כיום אנו חייב בחברה שבה הכל ממותג וכל חברה מעצבת לוגו, אז האם יש חשיבה מאחורי עיצוב לוגו לעסק? 

תחשבו על זה רגע לכמה לוגואים אתם נחשפים במהלך היום יום שלכם, נכון הרבה מאוד לוגואים שפזורים ברשת, ברחוב, עיתון ואיפה לא. אז למה צריך בכלל לוגו? בעולם שבוא קיימים מגוון שירותים שונים בעל העסק רוצה לבדל את עצמו מהמתחרים ולקדם את העסק שלו לצרכנים פוטנציאליים שונים בין הם זה נעשה בקידום בשילוט או בעזרת קידום ממומן בגוגל או פייסבוק. 


אם נעמיק ללוגואים שאנחנו מכירים נבין שבתוכן מסתתרת לרוב משמעות רבה שאנו לא שמים לב אליה, איזה משמעויות יש בלוגו? בואו ניראה כמה דוגמאות שמאחורי עיצוב הלוגו נעשתה חשיבה רבה על מנת להתאימה למוצר או לעסק.   


פסטיבל היין הבינלאומי 


כפי שאנו רואים נעשתה חשיבה רבה בעיצוב הלוגו שתואם בצורה מדויקת לאירוע. בלוגו אנחנו רואים איך מתוך כוס היין יוצא כדור הארץ בגוון של יין, ניראה שנעשתה חשיבה רבה בלוגו זה.


לוגו מספרת גברים


 גם כאן לקחת הרעיון של מספרת גברים ויצירת מספריים שמאוד מזכירות שפם, מראות על חשיבה מעמיקה של יוצרי הלוגו ליצירת לוגו ייחודי למספרה.


לוגו גן החיות של קלן


סושי בר בשם נפולאון

בלוגו הזה אנו רואים תחכום של היוצרים שלו, מצד אחד לעסק קוראים נפולאון ומצד שני הוא מתעסק בסושי. כאן אנו יכולי לראות את החשיבה הרבה והיצירתיות של יוצר הלוגו, אנו רואים איך לוקחים את אלמנט השם נפולאון ומשלבים אותו בסושי . אם נתעמק ניראה שהדג שמופיע על האורז מזכיר מאוד את הכובע המפורסם של נפולאון בונפארטה.


חברת השילוח פדקס


מה מיוחד בלוגו הזה? הרי בסך הכל הוא ניראה רגיל ומוכר, אז זהו שלא הלוגו מסתתר פרט חשוב בין האותיות E וX.

אז מה הפרט שאנחנו לא שמים לב אליו? חץ! למה דווקא חץ? אותו חץ שמסתתר לו בין האותיות מסמל את המשלוח המהיר של החברה לכל העולם. החץ עוזר לנו להבין שמדובר בחברת משלוחים זריזה. תודו שאף פעם לא סמתם לב לזה :)


כפי שראינו לוגו הינו דבר ייחודי המשתלב עם ערכי העסק או השירותים שהוא נותן, תוך יצירת בידול מהמתחרים הקיימים בשוק. ישנה חשיבות רבה ליצור לוגו מעניין ומושך את העין של הלקוחות הפוטנציאליים. אל תתפשרו על לוגו פשוט לעסק שלכם אלא השקיעו ביחד עם המצב חשיבה כיצד לייחד את הלוגו שלכם, לוגו אטרקטיבי ומיוחד יאפשר לכם ליצור בידול מהמתחרים שלכם ולגרום ללקוח לזכור את הלוגו שלכם בפעם הבאה שהוא יחפש את העסק שלכם.

אז כפי שאנו רואים בדוגמאות עיצוב לוגו דורש המון חשיבה על מנת לייצר לוגו איכותי וכזה שיבדל את העסק מהמתחרים השונים, לוגו מנצח זה לוגו מיוחד לעסק.

אם גם אתם רוצים לוגו ייחודי לעסק שלכם פנו אלינו לייעוץ   


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page